Skip to main content

Onze nieuwe vestiging in Venlo krijgt vorm. De locatie, de inrichting, de planten en niet onbelangrijk: goede koffie. Overal wordt aan gedacht. We willen uiteraard dat onze locatie voldoet aan alle medische en algemene richtlijnen, maar we vinden het ook belangrijk dat iedereen die ons bezoekt zich prettig en welkom voelt.

Benieuwd hoe we dat aanpakken?

Onze arts Mark en casemanager Daphne, beide geboren en getogen in Limburg, zijn actief betrokken bij de opzet van onze nieuwe vestiging.

Mark en Daphne aan het woord:

Een nieuwe vestiging in Venlo, waarom?

Daphne: “Persoonlijk contact vinden we belangrijk. Werken dicht bij onze klanten zorgt voor korte lijnen zodat we snel, actief en preventief kunnen meedenken.”

Mark: “Eén van onze kernwaarden is ‘ontzorgen’. Door deze verhuizing hoeven werknemers uit de omgeving van Venlo niet meer ver te reizen; zij kunnen het spreekuur in hun eigen regio bezoeken.”

Wat vind jij belangrijk aan de locatie, waar let je op?

Daphne: “Voor ons is het belangrijk dat het pand ruim en licht is, dat het goed bereikbaar is, én dat het een eigen parkeergelegenheid heeft. Het moet makkelijk toegankelijk zijn, ook voor mensen die minder mobiel zijn.”

Mark: “Daarnaast vind ik het mooi als het pand een afspiegeling wordt van de locatie in Nijmegen. Met dezelfde kleuren, logo’s en uitstraling waar bezoekers zich op hun gemak voelen.”

Wat voegt de dienstverlening van 2grip toe in deze omgeving?

Daphne: “We denken bij voorkeur preventief en op strategisch niveau met onze klanten mee. Dat doen we pragmatisch en to-the-point. De kosten die verzuim met zich meebrengt gaan daardoor omlaag.”

Mark:Er zitten veel grote arbodiensten in de regio. Wij zijn kleiner en dat heeft veel voordelen: We houden van korte lijnen, snel en persoonlijk contact. Je kan rechtsreeks schakelen met de bedrijfsarts en casemanager, waarbij we meedenken op de lange termijn. Hierdoor blijft het niet alleen bij het ‘blussen van brandjes’, maar nemen we de regie over verzuim.

Waar kijk je het meest naar uit?

Daphne: “Ik kijk uit naar nieuwe klanten, nieuwe mensen om mee samen te werken.”

Mark: “Nieuwe klanten leren kennen en persoonlijke contacten opbouwen, op basis van behoefte. Ik kijk ook uit naar het werken in de omgeving waar ik ben opgegroeid.”

Tot slot; als mensen kennis met jullie willen maken, hoe komen ze met jullie in contact?

Mark en Daphne: “Je kan het beste contact opnemen met Mark Schulz via: mark@2grip.nl.”